ⒻⒺⒷⓇⓊⒶⓇⓎ



"internet ade mcam nak raye, menjerit bukan main lagi"

hamboih mak aku, sejak2 masuk 44 tahun makin pandai bergurau. nyawe2 ikan aku bile internet tadek. mne2 perkataan yang ade ayat BOOK, secare automatiknye aku bace jadi FACEBOOK -______-

ehh! mcam pernah tengok tajuk kat atas kan? hihihihi! saje nak jadi copycat yang ciut miut kejap. #lepas die bace komfem aku kene hentam 


yey! its february. wuuu~ orang tuh dah 16tahun, 16 hari bulan 2 neh. suke bebeno die dapat tarikh cun macam tuh. untunglerr~ tengok aku, lambat betul nak cukup umur.


tape, orang comel selalu mcam tuh. mwehehe~ wahai si tourch light, bnde yang wajid aku bagi tiap2 tahun terlambat sikit deliverynye. sory ye, seminggu je lambat.


nak ucap skang, tak seprise pulok nanti kan. nak cakap ape lagi eh, hah! gua rindu siutt kat buncit sorang tuh! hahahahah. tak ponah2! mybe terlebih gurau hari tuh, jadi terlebih pulak rindunye =^,^=