APPLE TO MY PIE




huii, lame gilos tak update. serius tadek mase, kadang2 aku rase 24 jam sehari tak cukup untuk aku. nak buat homework, rehatnye lagi. tak kire lagi mase untuk facebook pulak.

homework tinggi macam KLCC, kerje sebagai setiusaha kelas pon banyak. selame 10 tahun aku sekolah, tak pernah2 dapat jawatan dalam kelas. kali neh bukan dalam kelas je, unit uniform, kelab persatuan semua ade name aku.

ohhh~sungguh gila kuase. tape, tahun2 terakhir aku sekolah. adik2 sume bagi jalan kat akak comel neh pulak ye. mwehehehehe XD. macam tak percaye je tahun depan aku dah SPM.

klu ade jin yang bagi aku 3 permintaan, aku nak sekolah rendah balik. ehh, sekolah rendah dengan BBBF aku. tanok sekolah dengan orang yang selalu buli aku dulu. benci!

nak buat satu post berejam gile. start tulis pukul 8, habis pukul 12 lebih. great! otak dah berkarat. -______________-