SAYANG SEMUA ♥

yiiiihhaa ! sayang semuanya sudah terlambat adoi !

"hoi ! ape yiha2 ? tak reti bagi salam ?"

ehh2 , tak nampak ke kat atas tuh dah tulis "assalamualaikum" , hehe .

semua mesti tahu kan sekolah dah habis ? seronok betul aku tengok makcik pakcik amek result anak dorang walaupon tak bape nak bagus . biaselah dapat seratus kan hehe ? #everyone talk about rm100 !

well2 , due hari sebelum sekolah habis kawan PEMALU aku datang . for what ? to take the 100 ringgit lah ! #see ! everyone talk about rm100 !

kenape kawan aku pemalu ? cehh , tak lah pemalu sangat . tak pernah kenal erti segan pon .

aku panggil pemalu sbb lepas PMR , tak pernah2 nampak batang hidung mahupon serombong hidung dorang . pemalu lah tuh , ye dak ? 

dorang datang bawak lah pulak camera . aiseh men ! aku neh pantang nampak camera . mulelah jadi MODEL tak berbayar . 

cakap banyak pon tak gune kan ? so jom lah usha2 sikit gambar yang ade . 























tadikan , kat rumah bapak sedare aku yang baru balik dari mekah kan . die bagi kiteorang makan delima kan . korang tao kan buah delima kan ?

adik aku kan makan buang biji . then , mak sedare aku ckpkan "ehh! makan biji tuh!boleh buat ubat!" . 

aku pon kan , tetibe ckp . "ehh! tak boleh! nanti tumbuh pokok dalam perut! kan ibu?" . hehe . 

bapak sedare aku dahlah demam , lagi buat lawak yang langsung tak kelakar ! memang lah tadek orang gelakkan ? 

sambung bace novel ! baii ! sayonara , haikk !