its november :D

well , well , well . aku sangat busy beberape hari neh , mengalahkan PM okeh .

#ek,eleh . dari hari tuh lu kate lu busy !

ye2 . bukan beberape hari sebenarnye , tapi dah lame . orang lain sibok rancang pegi holiday untuk cuti sekolah nanti . aku sebok pasal dinding kat sekolah tuh . muke pon dah macam dinding . 


first time dapat hadiah teddy . serius , sejak aku sekolah aku tak pernah dapat teddy lagi . 

memule aku bukak beg hadiah tuh , bulu rome tegak2 sume . hahaha ! then bile aku tanye kat kulit kayu manis , sape bagi . kate tak tao . uhh ! suke buat aku tertanye2 . menci !

bile otak dapat berfungsi dengan baik , aku fikir2 balik . komfempem lah kan minah tuh yang bagi . aduhai bella ! sudah gaharu , cendana pula . sudah tahu , nak tanye pulak .

die kate hadiah tuh sangat2 jejek . mane tak jejek nye , korang bayang kan die bagi aku teddy . gua bukan less . sekali lagi , gua bukan less . hahah . biase orang bagi kat pakwe je kan ! 

tapi bagi aku , bnde tuh best . tak jejek pon . aku suke je ! hahah ~ tadi petang adeks datang dengan muke tak bersalah kat kiteorng . aku ingat die nak puji lukisan kiteorng mcam cikgu2 lain .

sekali die datang offer pegi camp daaa , free pulak tuh . hurrm , rase2 nye kan . si telo tuhh ikut tak . benci lah pulak telo ikut . camp nye 28/11 . aii , die nak bagi bufday present kat aku ke ? hahah :D

p/s : pegi lah teluk pelikat kau tuh ngan ami ! tacink bebeno neh !